ADELA
Ahoj, tak tohle jsme fotily, než jsem šla na zkoušku z chemie, na focení se prostě vždycky najde čas. :D Mám na sobě úplně nové kousky - stylovou čepici Homiés jsem dostala od přítele (děkuju honey:*), skvěle mi ladí k mým novým krásným sandálkům na podpatku, které jsem výhodně sehnala přes Votočvohoz, ale původně jsou z Primarku. Černý croped top s potiskem jsem našla V Bershce a skinny džíny ze světlého denimu jsou z H&M, který jsou hrozně pohodlný.

Hi, this look was shooted before I went to my exam from Chemistry, theres always time for shooting. :D Everything, I wear today, is new - I got this stylish red Homiés beannie from my byfriend (thanks honey:*), it perfectly goes with my new beautiful heeled sandals, which I conveniently bought on Votočvohoz, originally it'S Primark. The black printed croped top is from Bershka and those skinny light denim jeans are from H&M and they are incredibly comfortable!









Instagram: @adelaka

Jak se vám líbí? / How do you like it?



TESSIE
I tried to be a bit more elegant this time. I love the colour of my top (H&M), it reminds me of Summer :) I actually found out that my ankle boots (H&M) and simple biker jacket (Bershka) have the exactly same colour the day we shoot these looks so I was really happy about it! And the last but not least is my beautiful new bracelet (Ring  & Things) which you can find HERE <3 Hope you like it!

Tentokrát jsem se snažila být trošku víc elegantní. Strašně se mi líbí barva mého topu (H&M), strašně mi připomíná léto a už se ho nemůžu dočkat! To, že mají ankle boots (H&M) stejnou barvu jako bundička (Bershka), jsem zjistila až v den focení a udělalo mi to celkem radost. Jako poslední nesmím zapomenout zmínit můj krásný nový náramek (Rings & Tings), který můžete najít TADY <3 Doufám, že se vám outfit líbí.




instagram: @tessie93

You can hype the look HERE

Popular Posts